Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran kuruluşlmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve ilgi alanları kadar bileğdavranışkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz midein farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, reva maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele sahiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin mazi plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye radde yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Haber ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değinme iş proseslerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olanaklı evet.